Nurr24 tabi ki siz de haklisiniz ben de ayni haftadayim henuz birsey almadik kiyafetleri 30dan sonra tamamlayip yikayip utuleyip hurclarim dolap gelince de silip yerlerstirmek cok vaktimi almaz diye dusunuyorum ufacik zaten esyalari pit pit hemen biter. Bunun pismanligini yasicam galiba yazmissiniz diye iciniz rahat olsun cok da gec kalmadiniz demek istemistim sadece. Saglicakla kavusmak nasip olsun insallah