Asyaaktug 4 yillik evliyim.1 yillik evliyken klomenle ilk denemede gebe kaldim.Aradan 2 sene gecti.1 bucuk yil boyunca da tup bebekte dahil tedavi gordum olmadi.En son biraktim.Kendiliginden gebe kaldim.Uzme kendini evet zor bir sureç ama imkansiz degil.Zamani gelince Rabbim verecektir.Sabret ve şu kafaya takmama olayini basarman gerek 🌼 bu ilaclarla vucuduna cok yuklenme bir zaman sonra insani cok yorup yipratiyor.Her ay olsun diye tedavi gordum insan hem psikolojik hemde beden olarak tukeniyor.Sizi cok iyi anliyorum.Ama umudunu hiç kaybetme.🌼