Nsyaatls Oyagunaydin normalde 4 haftada bir ama gideli 9 gün oldu 9. Gün gel dedi riskten dolayı zaten 33+4 tü gittiğimde en son nst alındı sancı çıkmadı ama doğum pozisyonu almış karnım düşmüş aşağı bebek aşağı dönmüş dedi
Oyagunaydin Nsyaatls canım hayırlı zamanda al kucağına bebisini benimkide baş aşağı şuan 37 de gel demisti
Nsyaatls Oyagunaydin ya küvezde olmasından korkuyoruz en azından 3 kiloya varsın istiyoruz korona dönemi küvez çok zor olur🥺
Mevreee Nsyaatls canım 34 haftalık 2400 le doğum yapan bı tanıdığım var sadece 1gun kalıp geldiler merak etme 2bucuk gibi olunca kolay kolay kuvoze almiyolar bir de emme refleksi gelişmişse🤗
Miroley Srnysl bence faydasını görürsünüz diye düşünüyorum en azından günde 1 kase yiyebilirsiniz doktorunuza da danışın mutlaka 🙏🏻😇🌺💕
Melek0720 Nsyaatls muz kaşar peyniri süt peynir yumurta tahin pekmez ve kuru baklagiller tüketmeye çalış bebisin kilo alması için.
Mevreee Hep bu 35temi erken doğum riski olur😢 benim de 32de 2gun yattım ilaçlarla duruyo küçük fırlama😊 bakalım haftaya randevumuz var insAllah bı 3 kilo olmusturda artık risk falan düşünmeyiz🙏😊
Yildirim35 Nsyaatls 34 te 2500 kiloydu diğer kontrol haftaya 36 olduğumuz zaman bakalım merakla bekliyorz 🤭