Gunes-1 ilk gebeliğimde lierac kullandım hiç çatlağım yok ama oğlumda karnımda küçüktü şuan 19 haftalık kız bebeğe hamileyim oğlumdaki 7 aylık karnım var🙈 bakalım henüz başlamadım lieraca Hindistan cevizi yağı sürüyorum arada ama en kısa zamanda lierac alacağım. Bu kızçede karnım epey büyüyecek gibi☺️