Hamilebirben8 Kızlar merhaba çok heyecanlı ve korkuluyum transferimin 9. Günü dayanamayıp yaptığım test 🙈
DilekDogan78 Hamilebirben8 bendede böyle silik çıkmıştı canım transferimin 8. günü şuan 8 haftalık hamileyim çok şükür 🤲
mercimeginanne Hamilebirben8 gözün aydın cnm :) bnmde 8. Günü çıkmıştı 🙈 ama garanti olsun kan ver :)
Betus-27 Hamilebirben8 kan ver canım yarın hemen ben erken vermiştim çıkıyor bana da dondurulmuş 2 embriyo transferi yapıldı 9.gün kan vermiştim 75 çıkmıştı 😍 şimdi 21 haftalık olduk çok şükür 🤲🏻
Hamilebirben8 mercimeginanne aslında çarşamba günü test günüm ama 2 günde bir yükselişe bakmak için cuma da vermem gerekecek yasak olduğu için veremem salı perşembe vermeyi düşünüyorum bakalım çok heyecanlıyım
mavis24 Hamilebirben8 bende erken yapmıştım çıkmıştı doktor ilaçlardan olabilir demişti kan testi yaptım günüm gelince yine pozitifti 😻gözün Aydın bence hamilesin
Hosgeldinbebek Hamilebirben8 ayyu süper ya gözünz aydın inşallah hayırla sağlıkla kucagınıza alırısnz 😍
gamzenurbozdere Hamilebirben8 ayyyy tutmuş allahım saglılla kucagına almayı nasıp etsın cnm allahım banada nasıp eder inş o çift cizgiyi🤲🏻🤲🏻🤲🏻💐💐💐
Meryem19766 Dondurulmuş çift embriyo transferi benim 1 tanesi tuttu şuan 5+3 haftalığız sizde durumlar nasıl 🤰😊
Elbet-birgun-kavusacagiz Hamilebirben8 hayirli olsun canm ama kan icin 12.gunu bekle erken verince iki gunde bir vermen gerekcek kollarin mos mor oluyo deger az oluyo insan strrse giriyo oyuzden kan icin bekle gununu
GozdeBabur Hamilebirben8 ay hamilesin bende 9. Günü yapmıştım aynı böyledi hayırlı olsun rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah