Ben de öyle oldum. Karaciğer enzimlerime falan bakıldı. Temiz çıktı şükür. Geceleri özellikle artıyordu. Alerji dendi. Başta ilaç vermedi doktorum krem karışımı verdi onuda kullanmama rağmen geçmedi. Tüm vücuduma yayıldı. Kasimaya doyamıyordum, kanatana kadar. Sonra mustelanin bebekler icin nemlendirici kaşıntı kremini aldım o biraz yatıştırıyordu ama gece olunca deli gibi kaşınıyordum. 2 - 3 hafta geceleri hep ayaktaydım ağlıyordum resmen. En son doktorum bi hap verdi o iyi geldi uykuda yapıyordu. Ama dün içmedim hemen başa sardı kaşınmaya başladım. Bugün içtim. Tamamen geçirmiyor ama en azından deli gibi kasıma isteği kayboluyor. Doğumdan sonra geçiyormuş bakalım 🙇🏽♀️