Burcu-2910 şuan tam anlamıyla anladım galiba 🙈 adet oldun bitti bir kaç gün sonra kanama oldu , 16 haftalık bebeğimi kaybettikten sonra adet bitiminden bir kaç gün sonra banada aniden kanama olmuştu açıkçası korkmuştum bu neyin nesi diye ilk defa böyle bir durumla karşı karşıya kalmıştım doktorum korkma dedi olur çok sürmez zaten demişti öylede oldu , eğer yeni kimyasal gebelik geçirdiysen bir kaç ay bekle bence biraz dinlensin vücudun ama adet tarihini baz alacaksın sonraki kanamaya pek takılma