Tgncr05 Leman3 benimde son 8 😂ve çok korkuyorum bugüne kadar zerre korkum yoktu burda bi kaç arkadaş sağolsun korkuttu şimdi acayip korkmaya başladım🤦♀️🤦♀️
smyra32 Tgncr05 ikinci kez anne oldum çok şükür 🤲 hamileliğimi zehir ettim kendime.. ama korkulacak birsey yokmuş..🤲birgunde gelip geçiyor
Zeynep_cekim Benimde 4 Ocak 12 den sonra 7 gün kalıyo 🤭 sancı var nişan geldi ama oğlum piyasada yok 🤦🏻♀️
Tgncr05 Leman3 ya öyle şeyler yazıyorlar ki hiç düşünmüyorlar artık her sabah rüyamda doğum yaptığımı görüyorum
Leman3 Tgncr05 benım bırıncı dogum zor ıkıncı kolay oldu.ucuncu dogumumda cok kolay olacagını dusunuyorum:)kendını guzel sekılde adapte et her kes yaptıysa sende yaparsın ve Allah yardım edıyo.
Tgncr05 Leman3 benim de ilk olduğu için başıma neler gelicek bilmiyorum korkum biraz da o yüzden galiba:):)
Sbhky Bebekler kaç kilo anneler ? 3700 olmuşuz biz. 12 den sonra 7 gün kalıyor bizimde normal doğum istiyorum ama daha belirti yok sizde durumlar ne ?
Tgncr05 Sibelglgakn benim ki 36 da gelmeye kalktı serumla falan durdurdular sancılarımı şimdi de gelmiyor😂