lleylaa Selam arkadaşlar, çalışıyorum ben, gece nöbetine kalıyorum, kaçıncı haftadan itibaren gündüz de sabitlenmem mümkün, doktor rapor verse şimdi bile gündüze geçebilirmişim ama ben rapor almadan yasal olarak ne zaman geçecegimi merak ediyorum