Hanımlar 13 haftalık hamıleyım ve ıkı haftadır kaşıntılarım var elımde ve bacaklarımda ilk başta umursamadım az az olup gectıgı ıcın ama şuan rahatsız edıyo küçük küçük sivilceler çıkıyo kaşıdıgım yerlerde . Böyle bişey yaşayan var mı neler yaptınız nasıl gectı ? 😞