Rehile Sabihanur1 6 haftalıkken Crl bebek boyu benm 6 mm ydi canm ondan bi hafta önceki ultrason var sadece kese olarak boyutu 7mm doktor her şey yolunda dediyse bence cok kafanıza takmayın Her kesle aynı olmaz ztn ölcümler
Sabihanur1 Gamzebz kese ölçüsü yazmıyor sanırım kalp atısını duymadıgımız için crl 4mm yazıyor ama kese ölçüsü yok
Gamzebz Sabihanur1 canım doğru bende de 3.98 yazıyor cumartesi gittim kontrole 6+1 im ama kalp atışı için haftaya gelin dedi duyamadım
Eminemalinnn Sabihanur1 6 haftalık kese resmî varsa atabilir misiniz bana da kese gelişmiyor denildi de
Sabihanur1 Sabihanur1 ultrasonda bana çok lüçük geldi kese içindeki bebek 4mm ama kesenin ölçüsünü bilmiyorum 🤷♀️
Eminemalinnn Sabihanur1 Sabihanur1 evet farkediyor alttan daha iyi görüyorlar karından net değil 12 haftaya kadar bakılabilir dedi doktorum
Eminemalinnn Benim kese çok farklı içinde birşey gözükmüyor daha yarın kontrolüm var bana da kesen gelişmiyor dediler 😔
Sabihanur1 Eminemalinnn nasıl gelişir büyür hiç bilmiyorum bazıları bol su içilmesi gerek diyor senin kesende böylemi
Eminemalinnn Sabihanur1 resmini attım bende bol su içtim de yarın belli olur büyümüş mü yoksa küçük mü
Sabihanur1 Eminemalinnn inşallah büyür canım bemimde karından ultrason son adetim 10 kasım. Birşey soracagım vajinal ultrasonla karından ultrason görüntü farkı oluyor mu acaba karından sanki çok uzaktan gibi
Eminemalinnn Gamzebz Google den ımgyükle yazıyorsun oraya resim atıyorsun kaydolup kopyala yanıt yazarken buraya yapıştırıyorsun