Edauznl Son 3,4 gündür her yemekten sonra deli gibi midem sankı 5 tabak yemek yemişim gibi şişiyor bayaga şiş hissediyorum hep uzanmak istiyoruö. Halbuki cok az yiyorum cevremdekilerde aynısını diyor. Sizde öyle oluyormu ? 18 haftalık hamileyim
Yurdagul2525 Edauznl bende 17 haftalik hamileyim ve hamile kaldigim gunden beri siskinlik var normal diyorlar 😤
Zdk Edauznl ben de 24 haftalık hamileyim. Aynı şey oluyor sanki 10 tabak yemişim de midem patlıycak gibi hissediyorum
karanim24 Bende 23haftalğım benimde aynı malesef az bişey yesem bile sanki tabaklarca yemek yemişim hissi oluyor ☹️