aysem410 Beta değeri 1.20 olup. Sonra dan hamile olduğunu öğrenen oldu mu? Idrar testin de silik çizgi çıkmıştı.
Minnosunannesiii aysem410 canım beta daha önce çıkar yani idrar silik çıktıysa senin beta 5in üzerinde olması lazım kesinlikle
sdmr20 aysem410 idrar testin de silik çıktı 10. Gün geçtiğinde doktora gittim beta 2 çıktı 15 gün geçti hala regl olmadım salı tekrar kan vercem
mercimeginanne aysem410 idrar testinde kaç dakika sonra silik çizgi çıktı??? Kanda değer artmadıkça idrarda çizgi çıkmaz. Sizin kan testi şuanlık negatif
aysem410 Minnosunannesiii Evet bugün idrar testi yaptım silik çıktı. Sonra gittim kan tahlili verdim. 1.20 çıktı. Adetime de 4 gün var
aysem410 mercimeginanne yani 3 saat geçmiştir. Ama gecen hafta pazartesi günü de test yaptım o zaman hiç böyle olmamıştı. Sadece kırmızı negatifti.
Minnosunannesiii aysem410 canım iki gün sonra birdaha kan ver belki yükseklik umarım yükselir canım benim
mercimeginanne aysem410 10 dakikadan sonrası geçersiz sayılıyor kuruma çizgisi oluyor. Gebelik olsa saniyesinde kırmızı yada silik olurdu
aysem410 Minnosunannesiii umarım insallah. Ama 3 gündür kahverengi lekelerin oluyor ara ara. Henuz adet olmadım. Adetim gecerse verecegim.
mercimeginanne aysem410 adetin yaklaşmış cnm yumurtlaman çok geçe kalmadıysa gebelik yok görünüyor şuanlık. Eğer yumrtlaman geç olduysangeç döllenmeyle belki gebelik olur ama genelde 1.20 negatif çoğu hastane de
sdmr20 aysem410 işte bende tam bilmiyorum ama 2 gün sonra kan verdiğinde artıyorsa mutlaka gebelik vardır
aysem410 mercimeginanne anladım. Kimisi 1 hafta sonra öğrenen bile oldu. Bir tanıdığımız vardi. 1 hafta olmuş almamıştı. Sonra bir bakiyor ki pozitif kan tahlili verip doğrulanması hamileligi