Merhabalar . Ben daha çok yeni 8 haftalık hamileyim ve iyi bir doktor arayışındayım sürekli devam ediceğim. Yorumlarda Firdevs Şekerci Baran hakkında çok güzel şeyler okudum . Bu doktora giden memnun kalan yada kalmayan var mı acabaa ?? Şimdiden teşekkürler :)