Nasıl başlasam hiç bilmiyorum ki..
Evlendikten iki Ay sonra hamile kaldım hiç beklenmedik bi hamilelikti benimkisi çünkü ben pcos hastasıydım eşimde de sperm azlığı vardı yani kendimize umutsuz vaka olarak bakıyorduk ama bunu hiç dert etmedik ve çok şükür Rabbim nasip etti. Hamileligim çok zor geçti bitmeyen bulantılar,erken başlayan bel bacak ağrıları derken 39+2 de öğlen gibi sancim olduğunu hissettim ilk hamileliğim’di ve çok tecrübesizdim hemen doktorumu aradım ve gelmemi söyledi akşam 6 gibi gittik 1 cm açıklıkla eve gönderdi sabaha doğurursun diyerek ama eve geldikten sonra sancılarım kesildi öbür gün tekrar doktoru aradım ve bunun iyiye işaret olmadığını ve hemen gelmemi söyledi ama kayınvalidemlerle yaşıyorum ve onlar onay vermeden hiç adım atamayız 😏 neyse akşam gittik hastaneye doktor kızdı etti ve bende sezeryan olmak istediğimi söyledim dayanamayıp çünkü eşimin ailesi sürekli hastaneye gelip gitmekten şikayetçiydi ve 39+4 ’te 17 aralıkta sabahtan hastaneye gittik kan verme yatış işlemleri derken 10 gibi ameliyathaneye alındım ameliyathane ekibi çok tatlı ve ilgiliydi belden uyuşturulmak istedim ve nerdeyse tüm ameliyatı izledim 😁 saat 11.15 ’te prensesim geldi dünyaya çok şükür boynuna kordon dolanmıştı çiçeğimin sancılarım o yüzden kesilmiş neyse birazcık uzun oldu ama şimdi 11 günlük oldu göğsümü tutmuyor sarılık oldu ama geçecek inşallah.
Işte benim hikayemde böyleydi hep yazmak istedim nasip oldu çok şükür darısı tüm bekleyis içinde olanlara 💙 sorularınız varsa elimden geldiğince cevaplarım biraz uzun oldu hakkınızı helal edin güzel annelerim 👩👧