ayminaninannesi Enfeksiyon olabilir sakın ihmal etme. Bir süre sonra dakika başı tuvalete taşınıyorsun. Ben bekarken kapmıştım. Dışarıda tuvaletten falan mı nerden bilmiyorum ama çok çektim. Afedersin ama dakika başı tuvalete taşınıyordum kaçırırım diye bez takıyordum. Bu arada illa senden kaynaklı olcak değil eşinden de bulaşa biliyor. Benim kuzenim 1 yıl çekti ve sonunda eşide antibiyotik kullanınca düzeldi. Belki günlük ped iyi gelmemiştir başka bir markayı dene. Ben mesela kokulu parfümlü pedleri, parfümlü tuvalet kağıtlarını falan kullanamıyorum. Çok zor bir durum olduğu için çok uzun yazdım kusura bakma insan yaşayınca anlıyor