Fridacathlo Ben önceki hamileliğimde 4. Aydan sonra organik boya ile her ay boyatmıştım.şu an oğlum 8 yaşında maşallah hiç bişey olmadı.Şimdi de 10 haftalığız.4. ayından sonra boyatabilirsin dedi doktorum.Yine boyatacağım.Tabi karar öncelikle doktorunun ve sonra da senin canım 🥰