Kelebek97 Sngl27 Fotoğraf çekimi 850 tl ödeyeceğiz. Hastaneye girdigimiz andan itibaren doğuma kadar doğumdan sonraki gün de arka planlı hastane odasında çekim yapacaklar. Kalan vakitlerde video çekilecek.
annepanda Sngl27 ben sonradan cektirecegim. 15. Gune kadar cekiyorlar hani.. kelebek kozasi gibi sarip sarmaliyorlar. Aile cekimide var. Hastanede pijamali olacagina boylesi daha iyi olacak..
Brcklc Bizim hastane paketi içinde dahil fotoğraf ve oda susleme lohusa şerbeti.ama tabi Nisan başında durumlar neolur koronadan bilemicem malum
Sngl27 Brcklc benim Şubat 18 de özelde olucak koronadan yasak yok burda inş o zamana kadar herşey iyi gider
Sngl27 annepanda hastane ve sonrasını düşünüyorum hastane çıkışıyla uyumlu güzel pijamalar aldım şık şeyler pijama gibi durmuyorlar odayı felan da süsleticem ilk resim anı olarak kalsın istiyorum inş bi aksilik olmazsa
Seval22 Sngl27 hastanenin anlaşmalı fotoğrafçısıyla anlaştık kısmetse doğumda ve birgün sonrası çekimi yapicak 750 tl