Merhaba hanımlar. 38+2 günlük hamileyim bebeğim çok sert tekmeler vuruyor hareketleri canımı acıtıyor bazen de asagı tarafa öyle bir vuruyor ki idrar yaptığımız yere doğru sanki orda bir damarım var orayı yırtıyor gibi bir his
yerimden sıçrıyorum sizde de oluyor mu bu sadece ben mi yaşıyorum