Yasmink ben de öyleydim hiç terlemeyen insan her gece ter içinde uyanıp sürekli üstümü değiştiriyordum sonra titreme geldi sonunda ateşlendim hastalandım 39.haftadayım şimdi de ilaçlardan da fazladan sıcak basıyor muhtemelen biz hormonlardan ateş bastığı için üşüdüğümüzü anlamıyoruz sonrasında malum hastalık çok dikkat edin