26Merve Kızlar hiç duydunuzmu sizde 🙄İkili taramada kandaki hcg oranına göre cinsiyet belirleniyormus tabi doktorlar bunun hiçbir bilimsel dayanağı yok diyorlar ama nerede okudumsa hemen hemen aynı .. 50 üstü kız 50 altı erkek 🙄🙄
Emel38 26Merve benimki 50 ustuydu şuan erkek diyorlar.tuzlu ve ekşi yiyorum geneldede tatlıyla aram bozuk..belirtilerin hepsi erkek çocuk belirtileri..
Yeppudaa 26Merve ben anlamadım 50 altı 50 üstü nasıl oluyor.birde ikili tarama kaçıncı haftada yapılıyor.
Deletedmom27 26Merve tam tersi oldu bende 37 idi kızım oldu..bunda 67 erkek dedi doktorum,haftaya gidicem bakalım hala erkek miyiz😂
26Merve Emel38 Bende kız çocuk belirtileri yaşıyorum ama tahminde 11+2 de erkek dediler ama değişebilir dediler beklemedeyim 🤗
26Merve Yeppudaa İkili tarama 11-14 haftalar arasında yapılıyor canım kan alınıyor ve ultrasonda nazal kemik ense kalınlığı ölçülüyor ya o test .. İkili tarama kan sonucunda hcg hormon sonucuda var mesela benim 730.00 diyelim ilk iki rakam 73 yani 50 den büyük kız oluyomus 🙄🙄çok enteresan ama tutmayan çok nadir insan okudum
26Merve Emel38 Allah bağışlasın ☺️Bende 14 haftaligim ☺️11+2 de bana da bacak arası bakmadan %80 erkek gibi dendi ama ben kız hissediyorum 😂