tubi_19 emel hanim perinatologdu. Ben normalde baskent hastanesinde muayene olmuyordum sadece detayli icin gittim direk detayli icin arayip randevu aloyorsun ama okadar doluki kadin ben cok zor buldum gunu gecmeden butun ozellerde ayni direkt detayliya aliyorsun benim doktorum perinatolog olarak buyuksehir hastanesinde bi doktor soyledi adini unuttum ama perinatolog 1 tanedir hastanede buyuk ihtimal erkekti o yuzden gidemedim orayada gidebilirsin oranin fiyati uygundu 250 tlydi sanirim
Devlet hastanelerinde ise once arayip kadin doguma randevu aliyorsun gidip muayene oluyorsun sonra o seni perinatologa yonlendiriyor vaska bi gun icin ama simdiden ayarlasan iyi olur randevu bulmak bazen skntiya girebiliyor gunun gecmemesi lazim