Arkadaşlar 1.5 saat önce kanamam
oldu ve parça geldi acile gittik dr u aradılar ve dusuk engelleyici iğne vurmalarını söyledi ve sorasında progestan alıp içmemi söyledi ve eve geldik.. yarın da dr a gideceğiz ve son durumu öğreneceğiz ama insallah bisi olmaz 😔😔 henüz 8.haftadayım böyle bi durum yaşayanınız oldu mu 😔