Baloglusumm 20 haftalik şeffaf su gibi akintim var yarin doktora gidicem ama yaşayan var mı acaba fazla mi pimpirik yapıyorum iç çamaşırim avuç içi kadar ıslanıyor ortası beyaz akıntı yanları su gibi
mucizemARAS Baloglusumm bende sıvı akıntı yaşadım doktoruma gidince bebegin suyunda sızıntı yok dedi ayrıca benim haftada bir falan yeşil bir akıntı geliyordu yapışkan uzun gibi dokturum sarı akıntı süt kesigi gibi akıntı ve sıvı akıntı oluyorsa mantardır dedi
Sed22-09 Baloglusumm benimde aynı sıkıntım var doktora söyledim hamilelikte olabiliyor dedi canım ama sen yinede doktoruna danıl her sabah sırılsıklam oluyor sanki altıma kaçırmışım gibi
YNB Baloglusumm bendede 2 haftadir var 19+3 haftaligiz. Doktora 2 gun once kontrole gittim burda yazılanları okuyarakdan Cok piriklenmistim doktor akinti normal dedi bol bol su ic devamli aksatma dedi
Baloglusumm tubi_19 bende de vardı 2 3 haftadır su gibi akıntı burada bebeğin suyundan sızıyor olabilir dediler korku aldı
Zeynep12- Bende suan 23. Haftadayım bendede oluyor ama o kadar fazla degil bu hafta doktoruma soracagım bende
Baloglusumm Zeynep12- bende de çok fazla yok ama sonuçta çamaşırim ıslanıyor rahatsız ediyor sorucam yarın inşallah önemli değildir
Baloglusumm mucizemARAS yaaa acaba mantar mi kaşıntı falan yok sadece su gibi bazen beyaz bazen sarı ama benim bekarliktan beri enfeksiyon var acaba ondan mi diyorum
Baloglusumm Sed22-09 sağol canım benim gece hiçbirşey yok aksına sabah kuru uyanıyorum gün içinde hareket edince geliyor ıslanıyor
Baloglusumm YNB aynen ya bende çok korktum sızıntı falan dediler Allah korusun yarın sorucam doktoruma inşallah herşey yolundadır
Hilalsny Baloglusumm benimde su gibi mi denir bilmiyorum ama o haftalarda ic camasirimin orta kismi islaniyodu. Kontrole gittigimde bebegin suyu vs herseyi iyiydi. Tabiki en iyisini doktor soyler ama bence kendinizi korkutmayin
Yavrusununannesi___ Baloglusumm üşütmeden de olabiliyor o kaç kez basıma geldi sarımsı veya şeffaf veya beyaz.. Mantar içinde kasıntı olması gerekmiyormuş
mucizemARAS Baloglusumm kaşıntı veya kötü koku olmasada yeşil yumuşak yapışkan akımtı veya süt kesigi gibi sarı beyaz akıntıda mantar belirtisiymiş mantar sıvı akıntı yaparmış ben mesela özellikle lavabodan cıkıp bi kaç adım atınca bişey aktıgını hissediyorum
Sed22-09 Baloglusumm anladım canım sen yinede dediğim gibi çalış biz he ne kadar burada başımızdan geçip bilgilendirsekde doktorun dediği gibi olmuyor doktor söyleyince insan daha bi rahat ediyor :)
28umran52 Baloglusumm 26 haftaligim canım bendede var dün gittim doktoruma normal dedi progestan kulanıyorum birde oda yapiyo dedi korkma
Baloglusumm 28umran52 ben sadece regenesis max multivitamin kullanıyorum akintim her zaman vardı bekarliktan gelen geçmeyen enfeksiyon da var ama ıslaklık bu kadar dikkat etmedim heralde birde burada sızıntı falan dediler daha çok bakmaya başladım stres oldum ya
Aryam-15-15 28umran52 canim bnde progestan kulaniyom fitl oralk bu sabah su gibi aknti oldu bnde. 2 parmak kadar suydu resmen sonra 10 dk gecmedi progestan fitlin çamsarima kalanin atni gordum ondanmi bn korktumda ya
28umran52 Baloglusumm bende öyle oldum canım aynı ama bi sorun çıkmadı birde sen sir doktoruna stres yapma rahat ol
Yavrusununannesi___ Baloglusumm canım bu durum bazen büyüyen bebeğin organımıza yaptığı baskıdan tuvalet ihtiyacımız gelmesinden olabilir yada amniyon sıvıdan kaynaklanabilir mutlaka git ihmal etme
Baloglusumm Yavrusununannesi___ evet bende acaba ondan mi diyorum çünkü çocuğun baskı yapıyor çok aşağıda hareket ediyor yarın sorucam inşallah
Srnysl Baloglusumm o haftalarda benim de öyleydi canım zamanla düzeldi hiç doktor a da sormadım normal bence yada usutmus de olabilirsin