fatmuhkes canım gebelik planlarken folik asite başlamak herkes için faydalı ancak benim de kan pıhtılaşmam var ve doktorum bir gün at bir gün atma dedi o yüzden arkadaşınız doktoruna danışsın bir de gebelik testini adet gecikir gecikmez vermeli özellikle kan tahlili olmalı. Kan sulandırıcı iğneye başlanır hekimden ayrı hareket etmesin