Kızlar böbrek ağrısı diyordum ya gittim meğer çocuk sağ böbreğime baskı yapıyormuş idrar böbrekte kalıyormuş tam yapamıyormuşum o yüzden böbreğim büyümüş çok ağrı yapıyormuş 1 haftadır uyuyamıyorum hep ağlıyorum ağrıdan calpol içmeye başladım o biraz iyi geldi haftaya stent takılacakmış yada iğne ile böbrekteki idrarı boşaltacaklarmış başına gelen varmı hiç bir bilgim yok bu konuda 😥