haydibakalim Merhaba iyi akşamlar kızlar Haftadayız bebeğimle çok kötü baş ağrılarım başladı siz neler yapıyorsunuz baş ağrısı için ben masaj yapıyorum biraz ama yok geçmiyor bide bu be zamana kadar sürecek yahu çok kötüüü ağrıyor
Minisannesi2904 haydibakalim bende çok yaşadım bir ara 5 gün aralıksız şiddetli doktora gittim parol verdi korkudan içmedim Zarar verir belki diye oysa içiliyor dediler günde 3 defa iç dediler ben içmedim nane yağı vardı evde eşime masaj yaptırdım ama o masajı bilmek gerekir eşiniz bilirmi o masajı bilmiyorum ama benim eşim sağolsun biliyodu yaptı inanın öyle rahat uyudumki gece 1-2 gün hafifledi sonra geçti benim ileri sinüzitim var bide
Surmika haydibakalim benim de migrenim var tamamen geçirmiyor tabi ama enseme ya da ağrıyan yere buz koymak çok hafifletiyor. Bir de eşime başımı iki elinin arasına alıp sıktırıyorum çok rahatlatıyor beni.
Ytugcek haydibakalim migren taşı diye satılan mentollü taşlar var trendyol da tavsiye ederim. Tamamen geçirmiyor bazen ama hafifletiyor baya
Kbrazs Sade türk kahvesine bikac damla limon sıkarak icin cok iyi geliyo bende hamileligimin baslarinda bas agrisi cekiyodum ara hic ilac icmeden atlattim sükür deneyin cok iyi geliyo bir fincan.
Minisannesi2904 haydibakalim valla bilmiyorumki canım istersen bi yaz sinüzit için baş masajları diye çıkarsa bi bak
Saracsey haydibakalim 4 aya kadar o baş ağrısından çok çektim dayanılmaz derecedeydi ilaç alerjim oldugu icin parol da kullanamadım. Ama cok araştırdım.. Her mentollü kremi de sürmeyin cünkü kimisinin gebelikte kullanılması tavsiye edilmiyor. Tiger Balm öneririm bana en iyi gelen oydu. Bir de karanlık ortam ve sessizlik🤦🏻♀️
Haticekskn Ben burnuma ve enseme viks suruyordum. Doktoruma sormustum. Kullanabilirsin demisti. Karanlik sessiz bir yerde yatiyordum. Hatta cok kisik sesle dinlendirici muzik aciyorum. Basimin uzerine buz torbasi koyup sariyordum. Varsa parol iciyordum.