Ipek3427 Kızlar 22 haftalığım randevu aldım o zaman 23 oluyorum detaylı ultrasonun bi sınırı varmı hafta olarak
Nurten Ipek3427 Benim doktorum 24. Haftaya kadar yapılıyor dedi ben geçen hafta yaptırdım 21+4 haftalıkken
Atahilal Ipek3427 bende yeni gittim 22+5dik bi sıkıntı olmaz merak etme canım rabbim sağlıkla almayi nasip etsin insallah 😇
Duyguynrky Doktoröarın söylediği en uygun zaman 21+ larmış ama 22+ olsada sıkıntı olmuyor 24 e bırakmamakta fayda var yani 24+ larda zaten yapmıyorlar bildiğim kadarıyla