Bilgi ve yardım için yazıyorum canınızın sikintisini inşallah bir nebze geçirir.. ben bebeğimin kalp atışını 10. Haftada duydum. Kese oluşmuştu evet 8. Haftada kalp atışı var ama şimdilik dinlemeyelim dedi. 10. Haftasında duydum çok şükür.. şuan 27+2 gün. Bekleyin ve lütfen tek doktor ile sınırlı kalmayın .. Rabbim kimsenin kucağini boş bırakmasın inşallah..