Kızlar 23 haftadayım artık bel ağrım aşırı olmaya dümdüz ayakta dururken bile ard arda bıçaklar saplanıyo kalıyorum sanki öyle asım atamaz oluyorum kuyruk sokumun üst kısmı napmam lazım doktora gitmek istiyorum artık ama normal kadın doğumcu doktoruma desem faydası olurmu ayrıyetten bel için ortapediye felanmı gitmem gerek hangi bölümden randevu almam lazımm lütfen bilen yazsınnnn🥺🥺🥺