Gamzisderler her dogum kendıne ozeldır
sızın dogumunzda surecınızde sıze ozel olacakte burdan okuyp korkmayın hayrlısı ne ıse saglklısı o olsun hkkınızda
ben normal yaptm dısta hıc dkısım olmadı kızım elını yumrk yapmıs yuzune koymus o sekılde cıkmıs ıcımden buna ragmen yırtlmam olmadı kesıkte atmadılar ıc tarafmı yırtms sdce evet dkıs onun ıcın atldı acısı var sızısı var katlanlöycak turden degller zten estetık kaygısına gelrsekte ya vajende yda gobegnZde dkıs olacak (normalde dkıssıszde mumkun )
yanı yıne dedgm gb dogum surecıne baglı bu tamamen kolayı zoru yok bence