Kızlar 18 haftalığım biraz önce banyoda ayağım kaydı düştüm iki ayağımda morardı sağ ayağım bas parmak sol ayağım serçe ve yanındaki parmak karnımda sarsıldı sancım yok ama az bel agrım var yarın da kontrolüm var diye temizleneyim dedim. Birşey olmuş mudur birşey olsa kanama olur değil mi ya. Evde de tekim küçük kızımla eşim de nöbette ne yapacağımı bilemedim. ☹️ Ah bu gurbetlik ☹️