Günlerdir bu kaçıncı postum bilmiyorum corona oldugum için hastaneşer adam akıllı bakmıyor en son pijamaya girmeyen bacagımla acile gittim iki gün önce kan sulandırıcı igne verdi iki adet pazartesi kalp damar doktoruna git dedi coronayım nasıl gidicem diyorum acike gir anlat bakarlar diyo ( amacı yeterki git başımdanda nasıl gidersen git ) ordada bana hemşireler flan kan pıhıtısı vea damar tıkanıklıgı olsa agrıdan duramazsın morarır flan eve git öyle birşey olursa acike git dedi. Dün igneden sonra agrım flan yoktu zaten o acile gittigim günde agrı yoktu sadece şişlikten korktugumuz için gitmiştik şimdi ise deli gibi agrıyor üstüne basınca biraz dolaşınca hafifliyor oturuyorum yine başlıyor. Şehir hastanesi çok uzak 112 bizi oraya kadar bırakır ama geri dönüşte bırakmazlar hastane dagın başında taksi 100 tl yazar en az. Ne yapacagımı şaşırdım ineternette okumadıgım blog sayfa kalmadı kafayı yiycem kızlar yarın sabah pandemi acilede gidicem ordada ilgilenmezlerse artık agzıma geleni sayıp sövücem. Bacaksız kalıncamı bakıcak bunlar anlamıyorum. Çok korkuyorum ya tek bacakta olması normal degilmiş. Zaten iki gündür deli gibi sümüksü parça şeklinde birşeyler geliyor nişan bile sandıgım oldu o kadar büyük ama sürekli geliyor. İdrar testi temiz normaldir o demişti pratisyen salak doktor. Ama kasıgıma vuruyor agrı.
özel hastaneye gitsem bulurlar ne var ne yok hemen evet ama maddi durumumuz çok kötü. Ve yaşadıgım şehirde bir serum takmaya 100 tl ücret alıyor özel hastane. Gidemiyorum orayada. Ne yapiyim bir fikir verin