Busramusti Mommyyyy ben şuan 30. Haftadayim 32 de gel demişti sordum ne zaman nts girerim diye bi sıkıntı olusmazsa 37de girersin dedi bana
61Aysen Mommyyyy ilk nst ye 38+0 da girdim suan 39+2 yim yarm kontrolm var yine nst istermi bilmem ams ister die tahmin ediyorm.29 hafta cok erken koymazlar bi sorun olmadigi surece genlde 37 de faln basliyolr.Nie nst istiyosn bi sorunmu var
Nurhayatkuzey Mommyyyy eğer bi problem yok ise 37.haftada nst yaptırıyor doktorlar bende 37de girmiştim.
ssnnmmm 28.haftada kontrolde bir sonraki kontrolde ntsye başlarız dedi bakalım yarın 30+1 kontrolümüz var
minikcasper Mommyyyy 35e bikaç gün kala girdim ilk defa. 37+1 im çarşamba kontrolüm var bidaha ozaman olur heralde.
3prensesannesii Doktor beni 25. Haftadan itibaren sokuyordu çünkü kızım kafasını kanala sokmuştu ama bir sorun yoksa erken nst için
EB1661 Mommyyyy şuan 35im ilk geçen hafta girdim 34+5de beni 36da çağırdı sonra her hafta çağırcaz dedi
sagsbry Mommyyyy ben kasılmalar om olduğu için acile gitmiştim ilk o zaman girdim.. Geçen gün kontrole gittim 30 haftalıktım yine nst ye girdim.. Sana ve doktorun isteğine bağlı sanırım canım.. Belirli Bi zamanı yok diye biliyorum 🙏🏻