Betul21 Ben de 35+2 deyim, 17 aylık bir kızım var. Muhtemelen bebeklerimizin peşinde koşmaktan biraz zorlanıyoruz şu haftalarda. Ben de her an doğuracakmış gibi hissediyorum. 10 dk ayakta duramıyorum, eğilip kalkmak falan çok acı veriyor. Sancılarım oluyor ama doğum sancısı gibi değil ilkimde çektim o sancıyı çünkü onun gibi değil. Vücut biraz zorlanıyor sanırım. Hayırlısı bakalım bekliyoruz. ☺️