sherlock_anne Kızlat bebeklerinize hangi sitelerden alışveriş yaptınız. Ürünlerden ve kalitelerinden memnun kaldınızmı? Al veya alma diyeceğiniz sayfalar hangileri :)
alenrenas1 sherlock_anne ben instagram sayfalarına kıyafet konusunda pek güvenmiyorum bebeğin elbiselerini h&m , lcw, zara, chakra, panço , zara home dan da battaniyelerini aldım müslinlerini deux lapins den aldım hepsiniede bayıldım cok güzeller
Deletedmom27 sherlock_anne h&m çok kaliteli ben hep ordan aldım.. (bi kaç çeşitte çok indirimde diye ebebekten aldım fena değildi) h&m nin pamuğu çok kaliteli,kaç kez yıkadım bilmem ne esneme ne bozarma oldu..bide indirimde çoklu paketleri oluyo baya uygun yarım kol uzun kol çıt çıtlı bulüzler tulumlar taytlar çoraplar hep uyguna oluyo..tulumları çok güzel hele..tek önerim beden olarak Avrupa bebeklerine uyumlu üretiliyo..mesela 0-3 ay 4-6 ay ölçümleri arasında olabiliyo ona dikkat ederek al
Deletedmom27 hazal2131ds yenidoğan da aldım ben 5 takım ki prematüre doğdu 5.aya geçene kadar yenidoğan kullandık biz ekleme yaptım sonradan 😅0-3 ve 3-6 ağırlıklı aldım bide 6-9 lardan da aldım indirimde olanlardan.. bi yaş çok az aldım indirimdekilerden yine,modası geçer diye çok almak istemedim