Deletedmom71 Yarın sabah ikili teste gireceğim. Nasıl yapılıyor? Bir de aç ya da tok gitmem önemli mi yani test öncesinde yapmam gereken bir şey var mı bilenler yardımcı olabilir mi
deletedmom55 Deletedmom71 bişey yapmana gerek yok açlık tokluk farketmiyor ultrasonda ölçüm yaptıktan sonra kan veriyosun o kadar 😊
zehraaaaxx2 Deletedmom71 tok veya ac farketmiyor cnm ben tok gitmistim ikili testte ultrasyonda bebegin ense kalinligina ve burun kemigine bakiliyor bizde ense kalinligi 7mm cikmisti cok yüksek 15.hftada sivi aldirdik sonuclar bugun geldi cok skür temiz cikti ikinci gebeligimde birdaha asla ikili testte girmicem yanilma payi cok yüksek ve insanlari stresden baska birseye koymuolar
Mel-sin Hndntncll Hayır. Ultrasonda burun kemiğine ve ense kalınlığına bakılıyor öncelikle. Sonra da kan aliniyor kolunuzdan o kadar. Aynı kan testi yaptırır gibi. Ama ikili testler genelde yanlış çıkıyor o yüzden sonuçtan endileşenmeyin. Eğer sonuçlar yüksek çıkarsa sıvı alımı yapılır diye biliyorum.
Deletedmom71 zehraaaaxx2 ben de kararsız kalmıştım ama yine de içim rahat etsin 9 ay bunu da düşünemem yaptıracağım
Esraumit zehraaaaxx2 gerçekten mi? allah korusun cıkarsa diyorum sıvı aldırmaktanda cok korkuyorum o da riskli.bende bu hafta gircem ikiliye çok korkuyorum
Hatceceylin Bende yaptırdım ense kalınlığı biraz riskli çıktı sıvı aldırmak istemedim şimdiki aklım olsa yaptırmam şimdi 3 lü test yaptırdım sonuçları bekliyoruz ikili test yaptırdığım zaman ben tok gittim ultrason da net gözüksün diye
zehraaaaxx2 Esraumit cikarsada bana kalirsa sivi aldirma cnku ben pisman oldum benim bebegime yüzde yüz kromozon bozuklugu denildi bebegi düsürüceksin zaten dedi doktorlar o yuzden sivi aldirdim hamileligim haram oldu bana bos bosuna uzulmusum strese girmisim yanilma payi cok yüksek bu testlerin cnm
Esraumit zehraaaaxx2 aayy çok sağol içimi rahatlattı bu sozlerin.en azından bilgimiz olsun.cok sıvı aldırıp olumsuz cıkan oldu.allah yasatmasın kimseye.