Esra0508 Arkadaşlar merhaba ben Asiye Hanıma kontrole gidiyorum normalde ultrason cihazı 3 boyutlu degil 2-3 gündür sürekli 3 boyutlu ultrason paylasiyo acaba cihaz mi değişti bilen varmı?
Hafsa3734 Esra0508 bende geçen hafta kontrelole gittiğimde renkli açtı doktorum şaşırdım bende seymin hanıma gidiyorum 30 haftaligz
ZehraMelek Esra0508 bana da detaylıdan sonra renkli görmek nasip oldu.Yüzünü göstermek için baya uğraştı Asiye hanım🌸