Berfin124 İnan çok iyi anlıyorum seni 😕 2 gündür folik asiti bile içemiyorum bulantıdan, ama ısrarla bulantı hapını da içmiyorum bu normal bi süreç kendiliğinden geçsin diye 😕 bulantı için az ve sık yiyin diyorlar, bi de ben genelde tuzlu ve kuru şeyler tüketiyorum midemi bastırsın diye. Biraz iyi geliyor, sabahları yataktan kalkmadan tuzlu kraker yiyorum 15 dk geri yatıyorum öyle kalkıyorum, kahvaltı da da tost yapıp yiyorum iyi geliyor biraz.