Cemrenur Ben de oradan kesiğim maalesef ve aynı utanmalar ile gitmiştim kontrole. Üstelik benim ilk doğum plansız oldu biraz hazırlksız yakalandığım için temizlik yapamamıştım. Hasta bakıcılara,hemşirelere falan kusura bakmayın diyip durmuştum🥺 onların ne görüp görmediği umrumda değil,saygısızlık geliyor bana. 5 gün sonra kısmetse tekrar doğumum var umarım bu sefer aynı şeyleri yaşamam