ozgeecbn Merhabalar 15+5teyizz bugun karin agrilarim başladı hala aşağıda çocuk böyle olan varmi acaba😊
Mercimekmom ozgeecbn 15 de evet aşşada oluyor canım 15 den 17 ye kadar çok agrı oluyor sonra bitiyor çok anormal agrın olursa tabiki doktora git ama normal canım bebek atağa geçiyor o haftalarda 😂
Zuhal6234 ozgeecbn benimde 15+5 iki hafta önce çok şiddetli kasık ağrısı yaşadım 2 gün bu aralar enerjiğim değişiyor ama bazen de çöküyorum 😁