Merhabalar güzel anneler
Yarın saat 14te isteğe bağlı sezaryen ile kızıma kavuşacağım nasipse 39+5 olacağız 🤲🏻
kendi isteğimle olmasına rağmen şimdi ameliyat gelip çatınca bir korku sardı daha doğrusu hayatımda ilk defa ameliyat olacağım kafamda deli sorular ne nasıl olacak diye tecrübeli annelerden ameliyat ve sonrasıyla ilgili bilgiler almak isterim şimdiden teşekkür ederim 🙏✨