Merhaba dün WC gittiğimde Kanamam olduğunu gördüm bide içinde bi parça düştü yoğun kırmızı renkte kanamam oldu doktora gittim ultrason da çocuğumun kalp atışı dinledim hersey normal gibi ama suan bile arada bi kanama ve kahverengi akıntı geliyor doktor ilaç verdi ama ne olduğunu tam anlamadim sizce ne olabilir doktor bunların normal olmadığını söyledi ama korkuyorum daha 5 hafta 6 günlük yavrum ilerleyen zamanlarda sıkıntı olur mu acaba 😔😔😔