Gizem_34 Geçmiş olsun öncelikle ben şuan 25.haftamdayım hiç bir şey için endişe etme canım moralini hiç bir şekilde düşürme pozitif ol her zaman ayda 1.kez problem olmadığı sürece kontrollere çağırır doktorun bende ilk günden beri ayda 1.kez kontrollere gidiyorum yani normal hatta doktorun dediği haftayı 1hafta bile geciktiriyorum bazen