Kubraaclktrk 33+1deyiz hangi sütyeni kullanırsam kullanayım canım çok yanıyor göğüs altlarım pişik olmuş durumda önerisi olan varmı😒 birde bacak aralarımda ve vajinamda şiddetli baskı hissediyorum bilgisi olan varsa yazabilirmi
DenizGzm Kubraaclktrk o südyen konusunda bende yakınıyorum aşırı derecede kaşıntı tutuyor kaşınıyor. Çıkarınca bişey yok ama takınca hart hart kaşınıyor minik minik kanıyo bide öyle tatlı tatlı kaşınıyor ki
Kubraaclktrk DenizGzm benımde çıkarınca tüm şikayetlerim bitiyor ama böylede alışmak istemiyorum napıcaz böyle😔