Ebrukarayali Merhabalar, kızlar özellikle yemeklerden sonra karnım patlıcak gibi normal zamanlarda da öyle. Bu durum normal mi ? Gaz sorunu olabilir mi ya da baska bisey midir
Busra34ybg Ebrukarayali kaçıncı haftadasın canım bendede oluyor son 2 haftadır özellikle akşam yemeklerinden sonra
NilayRuya Ebrukarayali bende yemek yiyince iyice karnım şişiyor sanki dünyaları yiyorum. 19 haftalığım ben daha 🙄