MerveKaya38 Bende ilaç kullanamıyorum.Benimde cerrahilik durum,feci ağrıyordu bugün.8 ay gebeyim, 2 yaş oğlum var emiyor.Parol bile içmem gerekmedikçe.Doktoruma gittim artık doğumdan sonra lazerle ameliyat olucam ama şimdilik ağrım ve şişkinlik için diğer kortizonlu kremleri de süremeyeceğim için aynısefa kremimi sürebilir miyim dedim.Sürebilirsin rahatlatır dedi.Sıcak bi duş aldım 2 saat önce sürdüm,adım atamıyordum şimdi oturdum tv izliyorum hiçbir şey kalmadı ağrı sızı gergin şişlik anlamında.Kabızlık yaşıyorsanız ona dikkat edin.Her gün aynı saatte tuvalete çıkın alışsın vücut eğer düzen yok ise o da zorlar.Benim önceki doğumlardan ve kilo alıp vermekten eser kaldı.Baharatlı,kızartmalı paketli şeyler tüketmeyin.Bu ara pötibör yesem rahatsız ediyor beni.Bi de her tuvalet sonrası ılık suyla duşa girin.