(Biraz uzun🙏🏻 bilgim yok linç etmeyin lütfen 🙏🏻)
Merhaba anne ve anne adayları 🤗 37+5 haftalık gebeyim ilk gebeliğim olduğu için bilmiyorum kafama takıldı biraz hatta biraz eşimle de tartıştık acaba gerçekten boşa evham mı yapıyorum yoksa haklımıyım bilemedim bilgisi olan yada kullanan varmı ?
daha 34 haftalıkken doktorum buscopan verdi bide o zaman idrar yolu enfeksiyonum vardı sancım olduğunu söylemiştim iğne ve buscopan yazdı bende buscopanı sancımı kessin diye yazdı sanıyordum iğne vurduktan sonra sancım kesilince bende buscopanı kullanmadım çünkü bana herhangi bi açıklama yapmadı 💁🏻♀️ Ayrıca içeriğini de okudum gebelikte sakıncalı diyo Googleda baktım sancınız yoksa düzenli kullanmayın diyo önerilmiyor velhasıl kullanmadım..
cuma kontrole gittim nerdeyse 38. Haftaya gireceğiz tekrar buscopan yazdı sabah akşam al dedi
günde yüz defa çömel kalk dedi
günde üç defa adaçayı iç bol bol hurma ye ve günde en az iki defa cinsel ilişki önerdi doğumu kolaylatması için..
buscopan önerilmiyor zararlı yazıyor ben buscopanı neden kullanmalıyım diye sorunca ilacın içeriğini okuma beni dinle sen kullan dedi 🙄🤔 kasık kaslarını gevşetmesi için doğumun kolay olsun diye kullanman şart dedi 🤔
son zamanlarda bebeği çok aşağıda hissediyorum çıkacak gibi hissediyorum dedim kasıklarım ağrıyor dedim bu harika bişey dedi demek ki Doğumun yakın dedi buscopan kasıklarını rahatlatacak gevşetecek dedi
velhasıl kelam kullanıyorum ama korkuyorum da içime sinmeyen bişey var ya bebeğe zarar verirse diye?? 🙄🙄🙄🙄