Bende 26 haftalıgım gittim doktora iyiki yalancı sancı dedik ama kanala girmiş baskı yapıyomus meger oglum erken gelmek istiyomıs . 2 gün hastanede yatış verdiler ilaçlar serumlae dogum önleyici neler varsa toparlamaya çalıştık . Son durum evde ayaklar yastık üstünde sadece için kalkılacak onun dısında hep yatıcaksın dediler