Busra8zehra
çok şükür kalp atışı var sancım çıkmadı muayene oldum ebe alttan baktı açıklık yok dedi nst de çektiler doktoruma gönderdiler kalp atışları düzenli çıktı ama yarın doktorum ultrasonla da bakmakmistedi randevu aldık yarın sabah da muayene olacağız gün içinde neden hareket etmedi önlem amaçlı bir de usg bakalım dediler . Eve geldik tatlı yedim hala tık yok birtek nst de durmadan tekme attı bebek